Saturday, August 28, 2010

The Island of Mêlée s'actualitza!!!

Eissss! Sí sí sí! Ja toca rentar una mica la cara del blog i sobretot posar una mica d'ordre i millorar apartats com el dels links externs...



La cosa es que ja fa molt de temps que vull modificar la plantilla del blog per posar un fons com cal, i sobretot que la amplitud de la zona de text sigui molt més gran... El problema es que per si no em coneixeu tendeixo fàcilment al perfeccionisme i per tant ja fa temps que he anat llegint sobre modificacions a fer a la plantilla i tal però clar! Sempre requereix tot molt de temps ja que m'he de posar a fons a tocar el codi HTML, que tot i que el conec no sabeu la de codi que hi ha amb un simple blog...

Tooootal! Que de moment i pel que he pogut provar amb la creació del Blog del Corpus de Sitges (del que us torno a recomanar la visita) amb el que he utilitzat les noves plantilles de Blogger, em sembla que de moment i amb aquesta nova versió del Blog 2.0 optaré pel camí fàcil i utilitzaré aquestes pel canvi de disseny.

El problema es que el fons de pantalla està "tancat" per les seves plantilles de manera que únicament podré triar una imatge que ells hagin pujat... però n'he trobat una que em sembla que és molt molt adient pel blog! ;D

En resum!!! Que aquests dies aniré fent canvis pel blog i si veieu coses rares o mogudes, buides, mal ubicades,... és que sóc jo que vaig fent proves! ;D

Pro bueee que no trigaré gaire... ;P I com diu en Guybrush per distreure l'atenció de la gent mentres en lia alguna... "Mira detrás de ti!!! Un mono de 3 cabezas!!!" ;D

3 comments:

marinesku said...

m'ha agradat molt com has acabat el teu post!!! (de fet, últimamnt els acabes d'una manera molt xula sempre)... em sembla astupend (amb a) que el vulguis modificar...la veritat és que ja saps que jo ho vaig fer fa un temps, però amb els templates de blogger, que jo no sóc tan apañá com tu, ni tampoc tinc cap mena d'interés, en aprendre html. Però bueno, ànims amb la remodelation... YOU FIGHT LIKE A DAIRY FARMER!

Hachi said...

K vagin bé els canvis!! ^o^
T'està kdant xulu ^^ aquest nou dissenyador de plantilles de blogger està xulu ^^ jejejeje encara k la meva plantilla ja no me la cambiu, am el k em va costar trobar el k volia i ara k més o menys la domino... (wenu, no domino XD, tinc el codig HTML copiat al world am la xuleta escrita ajajaja de com es canvien les coses XD)

Muaks!!

Guybrush Threepwood said...

Eisssssss!!! Gràcies pels comentaris!!!

Marranu sabia que tu sabreis apreciar aquests finals de post!!! ;)

Hachi la teva plantilla està molt molt guapa i tens el blog super ben ficat apart de que mai se't desquadra res i mira que canvies el disseny i la capçalera! ;P Pel que com dius jo seguiria amb la que tens ara que realment està genial!

Pel que fa al meu nou disseny ahir vaig descobrir que les plantilles determinades aquestes de blogger "s'empassen" tranquilament una imatge de fons que tinguis allotjada en algun lloc, el problema es que fot el que vol amb el tamany i la posició pel que m'està tornant boig per ubicar-la... però ho aconseguiré!!! Apart em queda la capçalera, les fonts i colors i la secció de links...

Vamos que això serà més llarg del que em pensava... XD