Thursday, October 18, 2012

I AVUI... EL BLOG ESTÀ D'ANIVERSARI!!! 4 ANYS!!! Que fuert!!! ;D

Bue bue bueeee! Ja se que esteu morint-vos de ganes de llegir la última Crònica del Festival sobre la peli RUROUNI KENSHIN i en realitat jo també d'escriure-la perquè la peli va ser genial... però abans... HEM DE CELEBRAR EL QUART ANIVERSARI DEL BLOG!!! UEEEEEEEE!!!

Aquest cop em fa especial il·lusió perquè com sabeu havia deixat bastant abandonat el blog aquest any i claru al arribar el Festival i a més a més l'aniversari no podia estar-me de reenganxar-m'hi! ;D

En fin que ja que estem crec que és un bon moment per repassar els temes més visitats i que podeu treure'n més servei del Blog pel que aquí un mini resum! No sense abans destacar i agraïr els 21 seguidors mitjançant Blogger, els users que m'heu deixat comentaris (aixxx és tan guay tenir comentaris!) ;P i les més de 21.000 pàgines vistes que ha tingut el blog i les més de 7000 visites en aquests 4 anys! ;) GRÀCIES A TOTS I TOTES PEL SUPORT!!! ;D

I bé com ja sabeu al costat dret vaig posar el mini-resum aquest de les entrades més llegides, però a banda tenim que per temàtica Viatges teniu les següents GUIA DE VIATGES:

- POLINÈSIA. L'he d'acabar i de lluny és l'entrada més visitada amb moooolta diferència.

Una entrada molt útil pels que volgueu fer la mítica caminada SITGES-MONTSERRAT pel GR-5.

També teniu totes les cròniques de les pelis que he vist dels FESTIVAL:


Tambés les pelis IMPRESCINDIBLES DE VEURE com: MR.NOBODY i ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND

A banda i ara que fa algo de temps que no en faig cap, teniu totes les entrades informàtiques!!! Algunes de MOLT ÚTILS i que acumulen moltes visites com:

- SOFTWARE IMPRESCINDIBLE per tenir instal·lat al PC.

I com no, una de les entrades més mítiques i relacionades amb la temàtica d'aquest blog (i que em van linkar i utilitzar en una web americana sobre el tema) i és el TANCAMENT DEL CERCLE ENTRE EL MONKEY ISLAND i LA SAGA PIRATES OF THE CARIBBEAN!

En fi! Que com podeu veure, bastanta feina durant aquests 4 anys, 116 entrades!!! I crec que en part (ni que sigui una mica) he anat aconseguint de tornar el coneixement adquirit a la xarxa a la mateixa! ;)

2 comments:

Hachi said...

Felicitats per aquest 4 anys!!!
No abandonis el blog de nou eh ;-P encara que jo no puc donar gaire exemple, ja que tmb el vaig "abandonar" el meu passat blog x poder dedicar-me més bé a l'estudi.
I ara necessitava tornar i ho he fet amb piles renovades i nou blog, que espero que creixi i no l'hagi "d'abandonar" de nou ^^
Petons!!

Guybrush Threepwood said...

Eisss Hachi! Moltes gràcies pel comentari! ;D Sí això dels blogs ens deu passar el mateix a tots... donen molta feina i hi ha algun moment en que veus que no tens temps per postejar... però després quan hi tornes et torna a donar el "gusanillo"... ;D

Ara linko el teu blog que no m'havia adonat que no el tenia posat... per cert, saps que el Google Analytics sempre em posa que el 2n lloc d'on em venien més visites és des del teu blog anterior? ;D