Sunday, January 31, 2010

Música de sèries de dibuixos i ficció mítiques!!! Heu tingut infància i joventut? Doncs us agradarà! ;D

Eisss! Sí sí, ja sé que us tinc molt abandonats i la veritat es que jo també tinc morrinya aquests dies de no poder escriure més sovint... Però amb la imatge de l'estat en que estava l'habitació i les 3 màquines per muntar... suposo que ja us podeu imaginar perquè era bastant difícil poder escriure alguna entrada...


Pro bé! Updating sobre la situació del caos informàtic que tenia... he de dir que ja està tot acabat!!! ;D Pel que això ens porta una cosa bona... Ja us podré fer alguna guia sobre l'HTPC!!! ;D Ara només em queda instal•lar el soft específic i provar-lo a la tele! ;P

I bueee tinc dues entrades més mig fetes, una sobre una peli recomanada i l'altre un post que serà molt polèmic sobre una sèrie de culte que potser no s'ho mereix gaire... LOST. Però tot això serà a partir de dilluns que ve que suposadament torno a la normalitat! ;D

I ara us preguntareu a que venen doncs les imatges que he anat posant per aquí al mig... Doncs tenen relació amb els 3 regalets que us deixo aquí abaix! 3 pupurris que com a mínim mínim us donaran una morrinya total! I es que els he creat a partir de les cançons de les sèries mítiques dels que hem tingut infància!!! ;D

Els 2 primers pupurris són sobre sèries de dibuixos que ens han marcat la nostra vida, i el següent sobre sèries de ficció! ;) Pel que feu memòria i a veure quantes n'encerteu! ;P

Música Sèries de Dibuixos (I)


Música Sèries de Dibuixos (II)


Música Sèries de Ficció (I)



En el proper post us poso les solucions!!! ;D


P.D.: Per cert he vist que per RSS o en portals com la Penedesfera no es veu l'script per reproduir la música... Pel que us toca visitar el blog! ;D The Island of Mêlée

2 comments:

Unknown said...

Ei Edu!! Si, ja vaig veure que tenies el despatx una mica emmerdat, però m'espero que acabis, ja saps que sóc moooolt pacient!!!!

I bueno, ja veuràs que el blog comença a tirar de nou, que ja tocava... però intentaré canviar-lo una miqueta, ja es veurà!!!

Guybrush Threepwood said...

Eisss! Pos m'alegro molt que tornis a posar-te amb el blog! ;D I chi chiii! Ja se que ets moooolt pacient amb mi! jejeje! ;P

Bueee l'habitació està millorant per moments! Només em queda una màquina per tancar i ja podré posar una foto actualitzada! ;D