Saturday, January 9, 2010

Regals de Reis!!! Ja tenim més temes per les properes entrades del Blog!!! The Cranberries, Lian-Li, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Opera,...


Eissss!!! Ja em trobàveu a faltar eh??? La veritat es que aquesta vegada ha sigut un "paron" una mica potent... però tot té una explicació i la veritat es que han estat unes festes amb mooolta feina entre unes coses i unes altres... A mode de confessió personal he de dir que sóc persona de fer les coses a l'últim moment pel que sí... jo era un dels 400.000 que estàvem per la Plaça Catalunya i l'Illa Diagonal els dos dies abans dels reis... XDDD

Portada del Cd de Reis d'aquest any! ;D

I bé, com ja diu el títol ja han passat les festes i els Reis i la veritat es que s'han portat molt bé! De manera que tenim molt de material per les properes entrades... Pel que aprofito i us vaig posant al dia...

Primer de tot aquests propers dies atacaré amb el final de la Guia d'Irlanda, que com ja sabeu ja toca...

Sobre els viatges comentar que vam estar a Praga 4 dies pel que ja tinc nou material per una altra guia! ;D Sobre Praga doncs la veritat es que confirmo tot el que m'havien comentat... Una ciutat molt maca, que ha mantingut intacte tot el seu centre històric, fet que li permet mostrar una quantitat d'edificis envejable en molt poc espai... La ciutat la tenim dividida entre la part antiga i la moderna (modern no vol dir actual eh?) ;P I tant un costat com l'altra amb els respectius castells és visitable SEMPRE caminant pel que ja us podeu imaginar que ens hem patejat tota la ciutat! ;D

Per cert, els reis m'han portat una Guia de Viatges d'Itàlia... pel que ja us podeu apuntar una futura Guia sobre la Toscana! ;)

Un altre regal de reis a comentar és la descoberta que vaig fer fa dos dies... i es que aquest any ha sigut difícil estar per tot (recordeu que estava de vacances mentals fins passat el Festival) ;P de manera que ara he descobert que finalment The Cranberries s'ha rejuntat!!! Ueeeeee!!!

I sí... per si ja no recordeu qui eren, són un dels grups irlandesos més importants, amb grans hits com Zombie, Ode to my Family, Dreams, Salvation, Just my Imagination,... i feia 7 anys que es van separar (per fer projectes en solitari però no esbroncats... a diferència d'Oasis) i ara amb la release del 2on treball de la cantant: Dolores O'Riordan han decidit unir-se un altre cop i fer una gira internacional afegint al repertori algunes de les cançons del darrer disc d'ella! ;)

La 2na part del notición es que a la gira hi tenim el Pavelló Esportiu de Badalona!!! Pel que Catalunya tornarà a rebre a The Cranberries el dissabte 13 de març a les 22:00h!!! Teniu entrades a TickTackTicket però algunes parts com la Pista ja estan esgotades... pel que tocarà currar-se el buscar entrades! ;P

I els reis perquè estigui preparat m'han portat un cd recopilatori doble que van treure l'any passat: The Cranberries GOLD i l'últim de la Dolores O'Riordan: No Baggage. ;)

Pel que fa a l'apartat de cinema vaig aconsellar als reis sobre un regal, el DVD de Eternal Sunshine of the Spotless Mind (aquí "Olvidate de Mi"). I tot i que no acostumo a comprar dvd's aquesta és d'aquelles pelis que mereixen ésser comprades, pel que en breu us faré una crònica perquè sí o sí, la mireu!

Una obra mestre d'en Charlie Kaufam, amb un Oscar al millor guió original! I a més a més d'aquí una setmana estrenen Mr. NOBODY a França! (El 13 de gener) pel que estaré atent a les crítiques a veure si d'aquí poc la podem tenir per aquí! ;D

I com a últim apartat he deixat un dels regalazos... Una LIAN-LI PC-7F!!! I ara que us heu quedat així ¬¬' Us comentaré que Lian-Li és una de les Grans marques de caixes per PC! I com podeu veure en aquestes fotos d'aquí abaix aquesta és guapa guapa! Necessitava un canvi de caixa per poder posar més components (el 4rt disc dur i una capturadora) que a l'actual Antec ja era impossible col•locar... El Noctua amb prou feines m'hi entrava...





De manera que aprofitaré la oportunitat per fer fotos i una guia de com muntar l'ordinador pas a pas! ;D Pel que prepareu-vos a entrar en el món apassionant del "xatarrerisme informàtic"!!! I us aviso... un cop hi entreu ja no podreu parar! ;D

I un altre regal de reis és el que ens fan els desenvolupadors de l’Opera (el millor navegador amb diferència) i es que ja han alliberat una versió alpha del nou Opera 10.5, que ve prepara’t per donar mooooolta canya! ;) I pels que encara no heu fet el canvi... aquí un detall gràfic de quin és el navegador més ràpid...

En teniu cap dubte??? ;D

Com a últim detall de novetats dir-vos que em falta rebre la caixa de l'HTPC que vull muntar, de manera que aquí tindrem una 2na Guia informàtica que també promet! ;D

En fi que ja veieu que el blog comença el 2010 amb força!!! ;D

I per cert, a vosaltres què us han portat??? Vaaaa expliqueu i no em feu anar a fer el cotillo al pesat del feisbuk... XDDD

7 comments:

Frojiky said...

Wouuww veient les fotos de la caixa, em quedo amb la figura de spiderman xdddd.
Per cert per presentar-me, soc l'adjunt de la marta xddd.
A mi aquest nadal m'han portat la peli de totoro, un viatge a Venècia per carnaval,per DS el joc room 215 y 2 atles de viatges "Amèrica del nord y Europa", quin viciii!!

Per cert un dia d'aquest pujaré una foto d'una illa que hi ha davant de Porto Santo "madeira", et juro que es l'autentica monkey island xd.

Hachi said...

l'adjunt de la marta!! jajajajaajaja XD

joer, perdo, jo encara no he pogut llegir tota la entrada.... XD pero en kuan pugi comento!

Hachi said...

Llegiiiit!!
Deu ni do, kins bons reis eh!!!
Jo de caixes no hi entenc... però sembla xula! Ajajaja... jo de montar pc's ni flowers!!!

Així k et vas escapar a Praga? Wauuu k guai, espero cronica del viatge doncs ^^ segur k és molt interessant!! jejeje

Guybrush Threepwood said...

Eisss! Moltes gràcies pels comentaris!!! ;)

#P-Parker: I tant si s'han portat bé amb tu els reis! Venecia per Carnaval! Que guapo!!! Això sí, us haureu de posar els típics disfrassos venecianus... res d'anar de vampiro i coses per l'estil eh? ;P

Uooo! Pos si ho és s'ha d'anar a visitar! Jo també he trobat l'autèntica Mêlée! Bora-bora de nit és realment igual igual que l'intro del Monkey! Només hi faltaven les lletres! ;D

#Hachi: Pos amb els tutorials de muntar un ordinador pas a pas que faré ja podràs començar a muntar i desmuntar la teva màquina de casa... i quan es despisti també la del teu adjunt... XDDD

Per cert, molt ben triat l'avatar de la ginger! ;) Suposo que a l'adjunt li diràs Matsuda de tant en tant... XDDD

marinesku said...

buneo no sé qui son el p parker i el haichi però jo també opino que els Reis s'han portat molt bé amb tu! Però, cap llibre (aquí el meu alter-ego bookworm del blog ha parlat)?... Hmmm... genial Eternal Sunshine..., ara només et falta The Science of Sleep! I I TANT que anirem a veure Mr Nobody quan surti per aquí... i visca el CD de Reis! Aquesta setmana em poso amb la carta crítica! Al final m'agrada molt la cançó de Manel!

Guybrush Threepwood said...

Eisss! Bueee primer aclarir que per l'avatar ja hauries de saber que és LA Hachi... XDDD

Llibres sí que també han arribat un parell!!! Apart de la guia d'Itàlia també m'han portat el de "La Última Lección". Que pinta molt molt bé! ;)

Visca el cd de reis i la carta crítica!!! ;) I chiii la de Manel ("Ens en sortim") és molt bona! ;D

Hachi said...

jajajaja... ostres poz no! no li dic Matsuda... XD Tinc l'avatar am la Ginger xk l'imatge m'agrada molt i akesta serie m'encantaaa!!!

Més aviat, ell es en Peter Parker i jo la Mary Jane XD
Jo es k he anat passant de mote en mote i fa un temps k sóc Hachi XD
jajajaja

Ostres... poz miraré el tuturial però si toco el meu pc vell segur k la lio igualmente de mala manera! Ui, k negada soc per això! Això si, el meu Mac no el toco ni boja! Es mi tesorooooooooo~!!!!

El meu germà si k es va muntar el seu pc, com ara faras tu XD si es yo os admiro profundamente! Naturalment l'Albert tmb és un crack en això! Informàtic Power!!! XD