Thursday, November 11, 2010

43è Festival de Cinema Fantàstic de Sitges: RESUM FINAL i RÀNKING DE LES PELIS!!!

Eissssss!!! Sí, sí! Ja només queda el millor moment... el de posar notes!!! UEEEEEEEEEE!!! ;D Ara es quan m'imagino a lo profe amb el rotulador vermell (un peazo de "tacker" del cagar) posant les bones/males notes en els cartells de les pelis i donant-lis als directors de les mateixes! ;P



Però abans he de desvetllar el "secret" del que us parlava en l'última entrada sobre una descoberta friki-friki que vaig fer durant el Festival... ;D

La cosa està en que sabeu alló típic de que a les reviews de les pelis o cançons s'hi indiquen detalls super específics que fan referència a altres coses "guinyos" vamos... i sempre penses: "Qui punyetes pot haver descobert aquest mínim detall??????" POS JO N'HE TROBAT UN!!! UEEEEEE!!! ;D

En realitat suposo que pels descobridors-frikis deu ser un detall molt fàcil de trobar però si jo no hagués visualitzat les dues pelis involucrades en aquest mateix Festival segur que no ho hauria detectat... Tooootal! Que la cosa es que a THE SHINING tenim que hi ha una de les habitacions de l'Hotel que té un paper especial, és l'habitació 237 on el Danny no hauria d'entrar i òbviament entra i posteriorment el Jack tindrà una sorpresa no gaire agradable... XDDD Vamos que ja és una habitació mítica de la història del cine. Doncs bé, a TRIANGLE recordeu que es juga també amb el laberint que suposen els passadissos buits del peazo de transatlàntic on pugen els protagonistes... I a veureu si encerteu el número de l'habitació on la prota troba l'escrit al mirall??? Síiiiiiiii la 237!!! ;D

Almenys ja puc dir que he trobat un detall friki, cosa que potser ja em dona la categoria de gairebé ser un dels "de negre" del Festival! XDDD

I bueee explicat això anem a per les puntuacions, que us han de servir per fer la tria de pelis a veure aquest any! ;D

Les pelis estan linkades a les entrades que he fet de cadascuna i l'ordre és el de visualització okeyo??? ;D

- LOS OJOS DE JULIA: 7
- A WOMAN, A GUN AND A NOODLE SHOP: 6
- THE SHINING (El Resplandor): 10!!! IMPRESCINDIBLE!
- TRIANGLE: 6.5
- DONNIE DARKO (Director's Cut): 9 Merescudíssima l'etiqueta de Clàssic de la Ciència-Ficció.
- SUPER: 9.5!!! NO US LA PERDEU!!!
- INVISIBLE EYES: 3.5 (no és un 1 pel momentazo de l'anell...) XD
- MONSTERS: 6.5
- LET ME IN: 8
- THE PERFECT HOST: 8.5 Moooolt bona! ;)
- RED NIGHTS: 4
- THE PACK: 1.5 (i no em feu ni raonar perquè no li poso un 0...)
- AFTER.LIFE: 6.5
- FROZEN: 7

Pos bé, ara ja sabeu què mirar, i si no feu cas del meu criteri ja sabeu que us trobareu... XDDD

I bueee ara és un moment una mica melancòlic per mi perquè tot i tornar-vos a confirmar (i tots els blogs amb cròniques del Festival opinaven el mateix) que el Festival d'aquest any ha estat MOLT FLUIX en la selecció de pelis i HORRORÓS en el criteri de confecció de Graella, m'ho he passat molt bé i he pogut veure pelis molt bones, sempre amb molt bona companyia i per tant podent fer posteriors debats sobre les pelis que és el millor de tot! ;)

Però bueee! Toca tancar la paradeta del Festival 2010, pel que... th-th-th-that's all folks!!! ;D

Pero EIIII!!! El blog si que no tanca eh??? ;P Tot el contrari, prepareu-vos perquè la propera entrada sí que serà el retorn de les GUIA DE VIATGES amb POLINÈSIA!!! UEEEEEEEEE!!! ;)

2 comments:

marinesku said...

Edu!
Sento haver estat desaparescuda dels comentaris del teu blog, he anat una mica enfeinada últimament... bueno, això tampoc és veritat, que ja saps que jo sempre estic 'vaguejant', però bue, qe no havia trobat el moment de venir a llegir amb calma...

M'acabo de llegir la teva puntuació final... jejeje, veig que hi ha moltes pelis que hauré d'anar a vuere, la primera aquesta que li poses un 1,5... vaja nota! Casi és pitjor treure un 1,5 que un 0!!!! Què passa, tenies la espinita clavada de poder puntura exàmens amb un enorme Taker vermell??? Jeeejejeje

Bueno, que molt currat aquest post, com tots els altres (m'agrada com linkeges a les pelis)... i sí!!!! Jo no he vist The Shining (ja saps que jo i el Kubrick... ahí estamos), i tampoc aquesta del transatlàntic (naturally), però bueno, que ja equivals a un GAFAPASTAS EXTRAORDINAIRE!!!!! ENHORABONA!!!!! Ja farem cerimònia de coronació, no pateixis.

Un besito!!!! Em reservo més comentaris de 'oh_què_fantàstic_ets' per els propers posts!!!!!

Besito, i ànims amb l'escriptura, que ja saps que, tot i que no sempre comento, sempre llegeixo!

Guybrush Threepwood said...

Eissss!!! Marranu thank you so much for the comment!!! ;D

Pos si un 1.5 és pijtor que un 0, en part és veritat chi, ja li està bé a la peli, perquè tenia un delito quepaque... XDDD

I uoooo!!! Cerimònia de coronació com molaaaa!!! I ara després del que et vaig dir ahir i el que serà la propera entrada (BRUTAL BRUTAL) em mereixo la coronació com Emperador de les descobertes frikis i Rei de Mêlée Island!!! ;D

La propera entrada te va a gustar muuuuuuchu! ;)