Sunday, October 18, 2009

ANIVERSARI DEL BLOG: JA TENIM 1 ANY!!!


Sí, sí! Ja podeu imaginar-vos perquè en Guybrush posa aquesta cara... i es que tot i que sembli mentida ja fa 1 any que vaig inaugurar el blog!!!

I com que per algo sóc estadístic anem a revisar algunes de les dades del blog! ;D En aquest temps he pogut fer 43 entrades (18 d'Informàtiques i 15 del Festival, tot i que encara me'n falten dos...) ;D El blog ha tingut 2380 visites de 594 visitants diferents que han mirat un total de 3871 pàgines!!! ;) Molaaaa! ;P

En fi, com veieu em fa il•lusió donat que tot i que sembli una tonteria costa mantenir-lo i seguir pujant coses, i més després de tota una època amb masses "eventos-guais" com per poder dedicar-me a escriure... Però el retorn està siguent a tope! Octubre rècord de posts: 9 i encara en falten! ;)


I bueee valorant els temes que em vaig proposar tocar quan vaig inaugurar el blog. Principalment: Informàtica, Viatges i Pelis. Veig clarament que hi ha un tema que està molt per sota de la resta (Viatges) i pel contrari és dels que més m'agrada i pel que he vist a les estadístiques de l'Analytics és dels més visitats...

Pel que just acabi amb el Festival em posaré amb les Guies de Viatges! I aquí és a on entreu vosaltres (estimats lectors... jejeje) i es que a veure si millorem la participació i per fer-ho us proposo que "voteu" pels destins que preferiríeu que toqués primer. Els llocs que em feia gràcia parlar són:

- Irlanda: Dublin i Glendalough. / La costa Oest (de Cork fins a Connemara).

- EEUU: NovaYork. / Orlando: Amb tota la info sobre els parcs de WaltDisney (Magic Kingdom, Animal Kingdom, Hollywood Studios i Epcot) i els d'Universal: Universal Studios i Islands of Adventure). / Los Angeles.

- Polinèsia Francesa: Tahití, Huahine, Tahaa i Bora-Bora.

- Canadà: Costa Oest de Calgary a Vancouver amb els parcs naturals al voltant de les Rocalloses.

- Ciutats europees: Paris. / Lisboa. / Amsterdam. / Berlin.

La resta de destins ja els aniré tocant perquè són molt més propers i probablement ja molt coneguts per vosaltres: Mallorca, Menorca, San Sebastian,...

Bé, ja us podeu anar mullant amb les destinacions que us interessen ok? ;D

I per acabar donar-vos les gràcies a tots, pels comentaris, visites, ànims,... si vaig fer el blog era per intentar aportar alguna cosa a la xarxa per tot el que jo en trec i gràcies a vosaltres em sento que una mica ho estic aconseguint! ;)

I ara... a pel segooooooon! ;D

5 comments:

Unknown said...

Felicitats!!!

Criticartt said...

Moltíssimes felicitats!!! i mira que costa ser constant en un blog!!!! Per cert, jo voto per tots i cada un dels temes que proposes!!!!!!

Beli

marinesku said...

tot i que ets un PESAT, aquí em tens, havent llegit el teu blog i commentant el post- estic molt contenta per tu i per la il·lusió que et fa això de que faci un any el teu blog... i te n'ha de fer!!!! jo ja saps que el segueixo (malgrat no escrigui!)... en el meu cas, no escric... i encara no m'he acabat de llegir cap llibre des de la última vegada que vaig postejar!!! WHAT A DISASTER!!! Bueno, que MOLTES FELICITATS!!!

La Ahjumma said...

Felicitats!!!

Guybrush Threepwood said...

Eisss! Moltes gràcies a totes pels comentaris!!! ;D

Beli com que ets la única que s'ha mullat, et faré cas... i aniré a per tots els temes! jejeje! ;)

Marranu que en 2 mesos no t'has acabat cap llibre??? Això SÍ que és Unbelivable!!!

Doncs bé, toca penjar nova crònica que ja anem a pel segon any!!! ;P Gràcies a tots els lectors!!! ;)